השאירו פרטים ונחזור אליכם


    גדר מפנל מבודד

    גדר מפנל מבודד נועדה לסגור מתחמים העוסקים בעבודות בנייה, הקמת תשתיות ועוד. אלו הן פעילויות היוצרות רעשים חזקים והגדר מצמצמת חשיפתם לציבור המצוי מחוץ למתחמים. היא קלה להקמה ופירוק וניתן להקימה על שטח בכל גודל. אתרים כאלו אף יש לתחום גם בגלל הוראות החוק הקיימות. חברת א.ג.ס גידור עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    גדר מפנל מבודד –  יציבה ונאה למראה

    גדר מפנל מבודד הינה יציבה, מגיעה, לרוב, בצבעים לבנים ומשדרת מראה נאה ואסתטי. אלא, שעיקר תכונותיה מגיעים מהחומרים המרכיבים אותה. היא עשויה מיריעות של פחים מגולוונים שביניהם דחוס צמר סלעים אשר תורם לבידוד מהרעשים. איכות הבידוד נקבעת גם על פי כמות צמר הסלעים המצויה במרווח שבין שני הפחים. היריעות מיוצרות במידות סטנדרטיות ובעת ההתקנה מצמידים אותן אחת לשנייה בשיטות ייחודיות. עובי גדר סטנדרטית הינו  50 מ"מ. עם זאת, ניתן לבקש ולקבל מידות אחרות המותאמות לצרכים הקיימים בכל מקום. המטרה העיקרית של הגדר הינה תיחום ומניעת זליגת רעשים רבים החוצה. גדר מבודדת כזאת נמכרת בעלויות נמוכות לעומת פתרונות אחרים המצויים בשוק. בגלל המחירים הנוחים והבידוד המעולה היא אטרקטיבית, ומשום כך, ניתן למצוא אותה גם אצל אנשים פרטיים הגרים בקרבת כבישים ואזורי רעש אחרים. צריך עוד לציין כי ניתן לפרקה בקלות ולהתקינה באתר אחר.

    הזמנה והתקנה איכותית

     ההזמנה כוללת סוג גדר, מידות, כתבי כמויות ועוד. הייצור נעשה במפעל וחלקי הגדר מועברים למקום ההתקנה על ידי הצוות. בעל הנכס מוסר פרטים ונתונים על אורך הגדר לה הוא זקוק. צוות מיומן ומוכשר מתקין אותה במהירות ועל פי לוח הזמנים שנקבע. הוא מקפיד על התקנה תקנית לטובת בטיחות, יציבות, למניעת עקירות חלקים ממנה וכן הלאה.

     

    שירות של מומחים

    חברת א.ג.ס גידור מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה מקיפים וכוללים ייעוץ, שימוש בחומרי גלם מעולים, מחירים נוחים, ביצועים מעולים, שינוע ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת נוספים.

      X

      השאירו פרטים ונחזור אליכם

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור אליכם




        קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל