השאירו פרטים ונחזור אליכם


    עמידות חוזקה ויציבות במוצר אחד – סגירה וגידור של מתחמים

    בניית גדר רשת נועדה לתיחום מתחמים ומגרשים שונים. כך לאתרי עבודות בנייה ותשתית, לגינות וחצרות פרטיות, לשטחים חקלאיים, למוסדות ציבור וכדומה. מדובר על גדר חזקה ויציבה העמידה למים ולחות כמו גם לפגעי מזג אוויר אחרים. ניתן להזמינה באורכים שונים. חברת א.ג.ס גידור עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    קלה להתקנה – במהירות ויעילות

    בניית גדר רשת נעשית במהירות רבה בגלל שמדובר על גדר קלה להתקנה. היא עשויה מרשת ברזל דקה מגולוונת שאינה מחלידה או מפלדה דקה העטופה בפי וי סי או בפלסטיק מיוחד. הצבע הפופולארי והמקובל ביותר הינו ירוק אם כי קיימים אחרים נוספים. ניתן לקבלה בגלילים המגיעים באורכים שונים ומהם ניתן לחתוך את הגודל הרצוי להיקף השטח המבוקש. החברה גם ערוכה לספק גלילים באורכים המתאימים על פי המידות המבוקשות. כך, על פי הזמנה מיוחדת התואמת את צרכי הלקוח. ניתן להתקינה בקלות על שטחים אופקיים ומישוריים אבל גם כאלו המגיעים עם שיפועים שונים. הגדר נועדה למנוע כניסת אנשים זרים, אחרים שאינם מורשים, בעלי חיים ועוד. היא נדרשת עקב תקנות רשמיות לגידור אתרי בנייה ועבודות תשתית אחרות, למניעת גנבות חקלאיות, לביטחון ושמירה על פרטיות וכיוצא בזה. ניתן לנצלה לטובת שלטי הכוונה, פרסום, אזהרה וכדומה. ניתן לנייד אותה ממקום למקום ולעשות בה שימוש חוזר.

    הזמנה והתקנה

    לאחר ההזמנה תעובד ותיוצר הגדר במפעל החברה. ההתקנה נעשית במועד שנקבע על פי תקנים קיימים. את הגדר מחברים לעמודי מתכת זוויתיים התקועים היטב בקרקע. החיבור נעשה באמצעות חוטים מיוחדים מצופים פלסטיק הקושרים את הרשתות לעמודים. תהיה הקפדה מרבית על יציבות ובטיחות הגדר למניעת עקירה, נפילה וכדומה.

    חברה מומלצת בעלת מוניטין המעניקה שירות מקצועי

    חברת א.ג.ס גידור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי. שירותיה מקיפים וכוללים בין היתר, ייעוץ פרטני, שימוש בחומרי גלם איכותיים המחזיקים מעמד זמן רב, ביצוע מושלם, מחירים נוחים, שינוע, הקמה ופירוק ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת בחברה לטובת לקוחות נוספים.

      X

      השאירו פרטים ונחזור אליכם

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור אליכם




        קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל