השאירו פרטים ונחזור אליכם


    סיג איכותי וקל להתקנה – למגוון מטרות ושטחים

    התקנת גדר רשת מתבצעת עבור לקוחות עסקיים, פרטיים, ציבוריים ואחרים. המטרה העיקרית היא למנוע כניסת אנשים זרים ובעלי חיים אבל יש גם מטרות משנה. ניתן לתחום כל שטח בכל גודל בין אם הוא מישורי או בעל שיפועים. הגדר עמידה למים וללחות ולפגעי מזג אוויר אחרים. חברת א.ג.ס גידור עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    כיצד המוצר מותקן ובאילו גדלים ואורכים ניתן להזמין?

    התקנת גדר רשת נעשית במהירות ויעילות רבה בגלל החומרים הקלים מהם היא עשויה ושיטות ההתקנה הנוחות. היא מיוצרת מרשת ברזל דקה מגולוונת שאינה מחלידה, או לחילופין, מפלדה דקה העטופה בפי וי סי או בפלסטיק מיוחד. היא מחוברת לעמודי מתכת התקועים באדמה באמצעות חוטי מתכת מצופים פלסטיק. ניתן לקבלה, לרוב בצבע ירוק אבל קיימים אחרים נוספים. רוכשים אותה בגלילים באורכים שונים. את הרשת ניתן לחתוך בגודל הרצוי לכל מקטע שמוקם.  עם זאת, ניתן להזמין גלילים באורכים המתאימים על פי המידות המבוקשות. היא מבוקשת באתרי בנייה ובאחרים בהם מתבצעות עבודות פיתוח תשתיות ואחרים. אתרים אלו מחויבים להתקנתה על פי חוק. יתרונותיה הם במניעת חדירת אנשים, בעלי חיים וכדומה, במניעת גניבות ומפגעי בטיחות. היא טובה גם לשטחים חקלאיים, לגינות – לטובת גידול צמחים מטפסים ועוד. רבים אף מציבים עליה שלטי הכוונה, פרסום, אזהרה וכדומה. ניתן לפרקה בקלות ולנייד אותה ממקום למקום לטובת שימוש חוזר.

    תהליך ההתקנה

    ניתן להתקינה עצמאית אבל כדאי לעשות זאת על ידי מומחים לעניין. לאחר ההזמנה והייצור במפעל מחברים את הגדר לעמודי מתכת זוויתיים התקועים היטב בקרקע. המתקינים יקפידו על  הקמת גדר יציבה ועמידה לטובת בטיחות מרבית, למניעת עקירה, נפילה וכדומה.

    עסק בעל שם המתמחה בתחום הגידור

    חברת א.ג.ס גידור מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה מקיפים וכוללים בין היתר, ייעוץ, שימוש בחומרי גלם איכותיים, מחירים נוחים, שינוע, הקמה ופירוק ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת אצלם לטובת לקוחות נוספים.

      X

      השאירו פרטים ונחזור אליכם

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור אליכם




        קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל