השאירו פרטים ונחזור אליכם


    סגירה וגידור מתחמים חשובים שונים – כך תעשו זאת נכון

    התקנת גדר איסכורית מתבצעת עבור לקוחות עסקיים, ציבוריים, פרטיים ואחרים. היא נועדה לסגור מתחם למניעת כניסת אנשים זרים ולטובת בטיחות. ניתן לגדר כל מגרש בכל גודל. הגדר עמידה למים ולחות כמו גם לנזקי מזג אוויר אחרים. חברת א.ג.ס גידור עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    התקנה מקצועית על ידי צוות מיומן

    התקנת גדר איסכורית יכולה להיעשות בצורה עצמאית אבל רצוי שהיא תתבצע על ידי צוות מיומן. הגדר עצמה עשויה מיריעות פח מגולוונות המיוצרות במידות עובי ובאורכים שונים. הן מחוברות בברגים אל עמודי מתכת או פלדה התקועים בקרקע. הן מיוצרות במידות שבין מטר אחד לששה מטר ובגובה סטנדרטי של 1.2 מטר. ניתן לרכוש במידות סטנדרטיות קיימות או לבצע הזמנה על פי מידות רצויות אחרות. הצורך בהן מגוון. אצל לקוחות עסקיים העוסקים בעבודות בנייה ופיתוח הן נדרשות, בראש וראשונה, עקב הוראות החוק. אלא שכאן הן גם מונעות כניסת בלתי מורשים, סקרנים, בעלי חיים ועוד. האלמנט הבטיחותי הנ"ל חשוב מאוד. כמו גם מניעת גניבות ויכולת לתצפת לתוך המתחם. גדר זאת מתאימה גם לחקלאים, למוסדות ציבור ועוד. אנשים פרטיים רוכשים אותה גם בגלל המראה הנאה שלה. היא ניתנת לפירוק ולהעברה ללא קושי לטובת שימוש חוזר באתר אחר. ניתן להציב עליה שלטי פרסום, הכוונה, אזהרה ואחרים.

    ייצור והתקנה

    הייצור נעשה תחת בקרה מושלמת על פי הזמנה הכוללת את סוג הגדר, מידותיה, כתבי כמויות ועוד.  והצוות המגיע מנוהל על ידי מפקח מוכשר המקפיד על הקמת גדר תקנית, יציבה ומסיבית. כך לטובת בטיחות מרבית, למניעת נפילה, כיפוף, עקירה וכדומה. כל זאת תוך עמידה בלוח זמנים שנקבע על ידי שני הצדדים.

    עסק בעל ידע וניסיון רב

    חברת א.ג.ס גידור מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנה שירות מקצועי. שירותיה מקיפים וכוללים יחס אישי, ייעוץ, שימוש בחומרי גלם איכותיים, מחירים נוחים, הובלה ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מקבלת עדכונים על חידושים בנושא, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לספק שירות מוצלח לנוספים.

      X

      השאירו פרטים ונחזור אליכם

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור אליכם




        קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל