הבחירה האולטימטיבית לגידור אתרים

הקמה מהירה של גדרות עבור אתרי בנייה, מתחמי הופעות ושאר אתרים בהם נרצה להציב גדר באופן זמני מתבצעת בשיטת גידור איסכורית. עבור אלו שאינם מכירים עדיין את האיסכורית נסביר שמדובר בחומר מבודד שמכיל פוליסטירן פוליאוריתן (פח מגולוון). גובה סטנדרטי של גדר איסכורית יהיה 1.20 מטר. בתום השימוש ניתן לפרק בקלות את הגדר ללא גרימת נזק לקרקע. שימוש חוזר אפשרי ואף מומלץ, כל עוד בחרתם בחומר גלם איכותי אין סיבה שלא תעשו בגדר שימוש חוזר. חברת א.ג.ס גידור מתקינה גדרות בהתאמה אישית לכל מתחם, חייגו עכשיו להתקנה מהירה של מבחר גדרות כולל גדרות מתכת בצבעים, גדרות עם פאנל מבודד וגם גדרות רשת. בחברת א.ג.ס גידור תמצאו את כל פתרונות הגידור במחירים משתלמים.

מה הופך גידור איסכורית לפופולארי?

היתרונות הרבים שיש לגדר איסכורית הופכים אותה לבחירה האולטימטיבית. לא תמצאו בקלות עוד פתרון גידור עם רמת עמידות גבוהה, התקנה פשוטה, מחיר זול, הלימה לאקלים הישראלי, אפשרות לשימוש חוזר, התאמה אישית לכל מידה. גידור איסכורית תואם את התקן הנדרש מאתרי בנייה. גדר האיסכורית פופולרית גם בקרב בעלי מקצוע וגם בקרב לקוחות פרטיים. אם אתם מתכננים הקמת גדר הקפידו לבחון בקפידה את המיקום, איכות חומר הגלם, התנאים בשטח, הצעת המחיר. יש להתחיל כל התקנה במדידה של השטח וסקירה אחר מפגעים.

גדר מתכת צבעונית

אם חשבתם עד היום שאפשר למצוא גדר מתכת רק בצבע לבן אחיד – הגיע הזמן שתגלו שאתם מוזמנים לבחור את הצבע המועדף עליכם. ניתן להפוך את הגדר לפריט עיצובי ולשדר כך תדמית יוקרתית ומוקפדת. את צביעת הפח מבצעים באמצעות מכשור חדיש שמבטיח עמידות ארוכת טווח. הצבע נשאר עמיד גם בחשיפה אל טמפרטורות נמוכות מאוד. אתם בוחרים בין לוחות איסכורית ישרים לבין לוחות בעלי מבנה גלי. במידה ואתם מעוניינים בהדבקת מודעות על גבי הגדר תבחרו בפח ישר. מעוניינים לצמצם תופעת תליית מודעות על הגדר שלכם? תבחרו בלוחות פח במבנה גלי. מתלבטים באיזה פתרון גידור איסכורית לבחור? אל תקבלו החלטה מבלי להתייעץ תחילה עם הצוות המקצועי של א.ג.ס גידור.

    X

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל