השאירו פרטים ונחזור אליכם


    גידור שטח לפרטיים ולעסקים – כך תבחרו נכון

    גדר פח נועדה לגידור מגרשים ומתחמים שונים. היא מבוקשת על ידי עסקים, אנשים פרטיים, מוסדות ציבור ועוד. הגדר עשויה, לרוב, מאיסכורית הנחשבת לחומר קל משקל ונאה. ניתן לגדר בעזרתו כל שטח כולל רחב ידיים. חברת א.ג.ס גידור עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

    קלה להתקנה ופירוק ובנוסף חזקה ועמידה

    גדר פח עשויה מחומרים קלים שניתן להשתמש בהם ביעילות רבה. מדובר על יריעות פח איסכורית מגולוונות המגיעות בצבעים לבנים פופולאריים ואחרים נאים. הן מיוצרות במידות עובי שונות, באורכים שבין מטר אחד ועד ששה מטר ובגובה סטנדרט של 1.2 מטר. ניתן לרכוש את הסטנדרטיות או  להזמין על פי המידות המותאמות לכל מגרש אותו רוצים לתחום. הגדר עמידה למים ולחות, כמו גם, לפגעי מזג אוויר אחרים, הינה יציבה ונאה ויכולה להחזיק מעמד לאורך כל תקופת הפרויקט. בסיומו ניתן לפרקה ולהעבירה בקלות לאתרים אחרים. היא מבוקשת מאוד באתרי בנייה ובאתרים אחרים בהם נעשות עבודות פיתוח תשתיות בגלל הוראות החוק, מסיבות בטיחותיות, למניעת כניסת אנשים זרים ובלתי מורשים ועוד. היא נאה ואף מבוקשת גם אצל בעלי נכסים פרטיים הרוצים לתחם חצרות. יתרונות חשובים אחרים שלה מגיעים מהפרטיות שהיא מספקת, בכך שניתן להציב עליה שלטי פרסום, הכוונה, אזהרה ואחרים. ניתן להקימה ללא קושי על שטחים מישוריים אבל גם על בעלי שיפועים שונים.

    הזמנה כולל כתב כמויות

    ההזמנה כוללת בתוכה מידות מדויקות, כתבי כמויות ועוד. הייצור יהיה מוקפד ומותאם לגודל המגרש שאמור להיות מגודר. צוות העבודה המיומן יתקין גדר יציבה ועמידה. את המוטות  יתקעו לעומק הרצוי וחיבור היריעות יהיה תקני עם ברגים. הגדר תהיה מסיבית שאינה נעקרת, נופלת או מתעקמת. היא תחזיק מעמד ללא בלאי לאורך זמן.

    חברה בעלת שם ההולך לפניה

    חברת א.ג.ס גידור מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה מקיפים וכוללים ייעוץ, שימוש בחומרי גלם איכותיים, מחירים נוחים, ביצוע עם גימור מעולה, שינוע ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת נוספים.

      X

      השאירו פרטים ונחזור אליכם

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור אליכם




        קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל