גדר חיונית למניעת כניסת זרים

התקנה של גדר חיונית למניעת כניסת זרים אל מתחם פרטי. בענף התעשייה והבנייה כניסה לא מבוקרת אל אתרי עבודה מסוכנת ואסורה על פי חוק. התקנת גדר פח איסכורית סביב המתחם כולו נדרשת טרם תחילת העבודה. החוק אוסר עליכם להתחיל לעבוד באתר כל עוד הוא אינו מגודר. התקנת הגדר חשובה גם לצמצום תופעת גניבות של חומרים וכלי עבודה מהאתר. על הגדר שתבחרו להתקין להתאים למאפיינים של המתחם ולצרכים שלכם עם דגש על יציבות וחומרי גלם איכותיים. חברת א.ג.ס גידור היא אחת החברות המובילות בארץ בענף הגידור, אם אתם זקוקים לגדר איסכורית בהקדם ואנכם מתפשרים על פחות מהטוב ביותר – עם חברת א.ג.ס גידור תקבלו את התמורה הטובה ביותר.

מחיר של גדר פח איסכורית

עלות של גדר מושפעת בראש ובראשונה מהגודל של השטח אותו צריך לגדר. ככל שהשטח יותר גדול כך נדרשת כמות גדולה יותר של חומר גלם. הגובה של הגדר משפיע גם כן על כמות חומר הגלם. פרמטר נוסף שקובע את המחיר הסופי הוא מורכבות ההתקנה. תנאי שטח קשים עלולים לדרוש פתרונות גידור מיוחדים עם התאמות ועבודת הכנה ממושכת. לרוב, גדר פח איסכורית היא לא עסק יקר, פח הוא חומר גלם עמיד, חזק, זמין וזול.

התקנת גדר פח באתר בנייה

החוק מחייב גידור מידי של כל אתר בנייה. גדר פח איסכורית אידאלית עבור כל סוגי אתרי הבנייה, היא אינה יקרה, ניתן להתקין אותה במהרה וקיימת אפשרות להתקנת שער כניסה רחב (מתאים לכניסת רכבים). יתרון נוסף של גדר פח איסכורית הוא העובדה שהיא אטומה, לא ניתן יהיה להביט דרכה על המתרחש בתוך אתר הבנייה. אם אתם מתקינים לראשונה גדר עבור אתר בנייה חשוב שתכירו את התקן ותבצעו את ההתקנה בהתאם. עליכם להציב שילוט אזהרה שאוסר על כניסה למתחם, להתקין גגון להגנה על הולכי הרגל מסכנת חפצים נופלים ולהקפיד על מרווח של 1.5 מטר לפחות בין הגדר לבין שפת הכביש. מתכננים התקנה של גדר איסכורית? דרך חברת א.ג.ס גידור תקבלו מענה מקצועי מצוות מנוסה, מחיר אטרקטיבי, פתרונות גידור לכל מתחם.

    X

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל